ReLegolaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.48 şuan 1.42 den buralara kadar geldi inş 1.60 görürüz.

varmı borsadan anlayan biri?
Hep kendi tarafımızdan düşünmemek lazım dolar üzerine borcu olan mallarına mülklerine haciz gelen insanlar da var onlarıda düşünmek lazım. Rabbena Hep Bana olmaz dimi.