• 27-10-2009, 19:34:19
    #19
    Dolar umarım görmez 1.6 ları. Yıllardır her ay hatırı sayılır bir Ads ödemesi almama rağmen asla doların yükselmesi taraftarı olmadım. Çünkü işyerimdeki bütün alınan satılan mallar dövizle geliyor. Dolar yükselince mal alamaz ve satamaz duruma geliyoruz. Yüksek alıp yüksek satamıyorsun...


    Neyse..
    Yükselmesin dolar, dursun durduğu yerde.
  • 27-10-2009, 19:37:19
    #20
    Euro düşsün dolar yükselsin. Ödemeleri dolari ile alıp, euro ile yapıyorum
  • 27-10-2009, 19:42:55
    #21
    Üyeliği durduruldu
    İnş 1.60 görürüz diyen zihniyete bencil derim, başka bir şey demem.
  • 28-10-2009, 20:43:15
    #22
    1 ABD Doları = 1,50430004 Yeni Türk Lirası
  • 28-10-2009, 20:45:06
    #23
    Sadece Adsense odaklı küçük düşünmemek gerek.
  • 28-10-2009, 21:04:18
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Doların yükselmesi ülke için kötü değil hatta yararlıdır. Tek istenmeyen şey ani yükselişler. Bildiğiniz gibi merkez bankası doları yüksek tutmak için piyasaya dolar dağıtıyor. Bende bu dolar nereye gider diye merakla bekliyorum bozdurmak istediğim yüklü bir miktar var. IMF yle anlaşma %99 olacaktır. Yoksa bu ülke yerinde sayar. o yüzden dolar gelecekte düşecektir.
  • 28-10-2009, 23:07:55
    #25
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim tahminlerime görev float 1.45'den %10 civarında seyredecektir, maximum olarak 1.58'leri zorlarsada 1.6 limit değeridir geçemez kanımca yakın sürede.

  • 30-10-2009, 12:17:51
    #26
    Üyeliği durduruldu
    inş. görür
  • 30-10-2009, 14:46:57
    #27
    doların önü açık arkadaşlar 1.60 ı en geç önümüzdeki hafta görecektir.
    uzun zamandır düşülerdeydi acısını çıkacak diye düşünüyorum