Dolar umarım görmez 1.6 ları. Yıllardır her ay hatırı sayılır bir Ads ödemesi almama rağmen asla doların yükselmesi taraftarı olmadım. Çünkü işyerimdeki bütün alınan satılan mallar dövizle geliyor. Dolar yükselince mal alamaz ve satamaz duruma geliyoruz. Yüksek alıp yüksek satamıyorsun...


Neyse..
Yükselmesin dolar, dursun durduğu yerde.