Doların yükselmesi ülke için kötü değil hatta yararlıdır. Tek istenmeyen şey ani yükselişler. Bildiğiniz gibi merkez bankası doları yüksek tutmak için piyasaya dolar dağıtıyor. Bende bu dolar nereye gider diye merakla bekliyorum bozdurmak istediğim yüklü bir miktar var. IMF yle anlaşma %99 olacaktır. Yoksa bu ülke yerinde sayar. o yüzden dolar gelecekte düşecektir.