Venom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Amerika Birleik Devletleri şuan paranın değerini düşürüyor, yıl sonu bütçe açıkından dolayı. Sadece bizim ekonomiye yansımayıaynı oranda olmuyor ama yükselmez tam tersine düşücektir yıl başına kadar. Benim beklentim 1.36-1.42 bandı arası gider gelir.
şuan 49'a çok az kaldı ama dolar ne kadar yüksek olursa biz adsenseciler tık başı daha fazla kazanıyoruz..