Amerika Birleik Devletleri şuan paranın değerini düşürüyor, yıl sonu bütçe açıkından dolayı. Sadece bizim ekonomiye yansımayıaynı oranda olmuyor ama yükselmez tam tersine düşücektir yıl başına kadar. Benim beklentim 1.36-1.42 bandı arası gider gelir.
şuan 49'a çok az kaldı ama dolar ne kadar yüksek olursa biz adsenseciler tık başı daha fazla kazanıyoruz..