cellman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu nasıl bir istektir ya ?? doların yükselmesi demek paramızın değer kaybetmesi demek..ne günlere kaldık yahu !!
o bakımdan hiç düşünmedim ama euro almış başını gidiyor dolarda 1.60 olsa ne olur