ReLegolaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1.48 şuan 1.42 den buralara kadar geldi inş 1.60 görürüz.

varmı borsadan anlayan biri?
şu an uzun zamanlı bir yükselme beklenmez.imf'yle anlaşılacak anlaşılmayacak herkes muallakta.ama imf'yle anlaşırsak bu seviyeleri bile bulamayabiliriz.

cellman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu nasıl bir istektir ya ?? doların yükselmesi demek paramızın değer kaybetmesi demek..ne günlere kaldık yahu !!
denge tek taraflı değil doların yükselmesininde faydaları var.dolar yükselirse ihracat artar.ihracat yapan şirketler kazanır.