• 23-02-2009, 23:53:39
    #55
    imkansiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Başlık açamadığımdan sorunumu burda dile getirmeye çalışıcam. Ocak 2009 ödemem banka hesap numarama hala gelmedi. Adsense hesabımda gönderildiğini gösteriyor ama bankaya gittiğim zaman hesabıma bakıyorum ödemeyi göremiyorum. Banka yetkilileride ödemenin gelmediğini söylüyor. 1.5 yıldır aynı bankadan para yatırılıp alıyorum, şu ana kadar böyle bir durumla karşılaşmadım. 20 gündür bekliyorum hala hesaba para yatmadı.
    Bu tür bir olay kimsenin başına geldimi acaba, veya net olarak bilgisi olan arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim.
    ocak ödemeleri martın başında 1-5 inde yapılıyor bu sene, google ödeme geçmişi sayfasına bakarsanız orada açıklayıcı bilgi mevcuttur,

    her ayın sonunda kazançlar bir ay değerlendirilip ödeme geçmişi sayfasına gönderiliyor ve bir ödeme almaya hak kazanırsanız diyelimki hesabınızdaki tutar ocak ayında 100 $ barajını geçmi, şubat ayı içerisinde banka bigileri ve hesap tanımlamalarını yapıyorsunuz, bir sonraki ayın (Mart) engeç 5 ine kadar para yatıyor, şahsen ben böyle alıyorum ödemeyi,

    farklı alan bir arkadaş varsa paylaşırsa sevinirim.
  • 24-02-2009, 00:18:37
    #56
    Pazartesi veya Salıya sarkacak gibi. Cuma günü ayın 27si oluyor ve son dönemde hiç ayın 27si kadar erken yattığını görmedim birkaç aydır.
  • 24-02-2009, 01:09:17
    #57
    Karadeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pazartesi veya Salıya sarkacak gibi. Cuma günü ayın 27si oluyor ve son dönemde hiç ayın 27si kadar erken yattığını görmedim birkaç aydır.
    kardes merak etme 27 sınde hesaplarda google kulaklarıma fısıldadı
  • 24-02-2009, 01:20:10
    #58
    vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yanlışın var.
    Hayır arkadaş yukarıda doğru söylüyor. Senin yanlışın var.
    Kaç sefer ödeme aldın adsense'den? Bilip bilmeden konuşmayalım.
  • 24-02-2009, 13:43:59
    #59
    BirakBuayaklari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardes merak etme 27 sınde hesaplarda google kulaklarıma fısıldadı
    Bırak bu ayakları.
  • 24-02-2009, 16:58:30
    #60
    dolarda çok güzel valla bu ayki ödemeler güzel olucak anlaşılan... (: alan arkadaşlara şimdiden dahada bol kazançlar...
  • 24-02-2009, 18:40:48
    #61
    bence martın başına kalır her zamanki gibi
  • 24-02-2009, 22:45:00
    #62
    adamlar ay 30 çekiyor diye ayın 28'inde ödemeyi yapıyor. Bu ay 28 çektiğine göre 26'sında ödemeyi yapacaklar. Ödemelerin marta sarkma gibi bir ihtimali hiç yok..
  • 24-02-2009, 22:50:03
    #63
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence martın başına kalır her zamanki gibi
    iyide hic diğer aya kalmıyorki ödeme bekletme yoksa hep 27 28 gibi hesapta oluyor. ve bu ay 27 sinde olur tahminimle