Konu
google adsense şubat 2009 ödemesi
24-02-2009, 22:45:00
#62
apridev
adamlar ay 30 çekiyor diye ayın 28'inde ödemeyi yapıyor. Bu ay 28 çektiğine göre 26'sında ödemeyi yapacaklar. Ödemelerin marta sarkma gibi bir ihtimali hiç yok..