• 25-02-2009, 00:51:58
    #73
    Dolar artıyo ama tık değeri düşüyor. Bir şey farketmedi benim için.
  • 25-02-2009, 12:27:12
    #74
    perşembe işleme girer cuma hesaplarda olur kanımca.
  • 25-02-2009, 12:37:59
    #75
    Pazartesi gunu anca.
  • 25-02-2009, 12:43:07
    #76
    aksilik ya tam 27'sinde askeriyeye teslim olacam `,) kalsın kenarda sıcak para biriksin dursun
  • 25-02-2009, 22:35:15
    #77
    ödeme işlemde arkadaşlar
  • 25-02-2009, 22:37:22
    #78
    25 Şub Ödeme işlemde
  • 25-02-2009, 22:38:27
    #79
    hun
    Üyeliği durduruldu
    Ödemeler işlemde, hayırlı olsun...
  • 25-02-2009, 22:38:46
    #80
    şubatta bana ödeme yok. tıpkı ocakta da olmadığı gibi :s
  • 25-02-2009, 22:44:09
    #81
    benim de işleme girmiş. perşembe öğlen gibi işbank hesaba geçer.