google şubat ödemesi yaptım başlığı ama google şubatta değil martta ödeme yapacak diye düşünüyorum.
neden derseniz google genelde ayın 28 de ödeme yapıyor. ocak ayında olduğu gibi. ama bu ay hem 28. gün cumartesiye geliyor hemde ay 28 ile bitmesi bizi 2 mart tarihinde ödeme alma yolu gözüküyor.
bakalım nasıl olur.
google adsense şubat 2009 ödemesi
215
●12.879
- 02-02-2009, 23:18:5927si cuma hesaplara geçer ozaman
ama ben bu ay ara verdim alamıcam galiba
- 09-02-2009, 23:39:41ay sonu yaklaştı bakalım ne etcekler.ZeuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2009, 23:50:10inşallah bir gün bu sebince biz de nail oluruz
gerçi adsense deki bu cimrilikle biraz zor gibi görünüyor ama ..
ama ben bu ay ara verdim alamıcam galiba
