• 02-02-2009, 23:16:58
    #1
    google şubat ödemesi yaptım başlığı ama google şubatta değil martta ödeme yapacak diye düşünüyorum.

    neden derseniz google genelde ayın 28 de ödeme yapıyor. ocak ayında olduğu gibi. ama bu ay hem 28. gün cumartesiye geliyor hemde ay 28 ile bitmesi bizi 2 mart tarihinde ödeme alma yolu gözüküyor.

    bakalım nasıl olur.
  • 02-02-2009, 23:18:59
    #2
    27si cuma hesaplara geçer ozaman ama ben bu ay ara verdim alamıcam galiba
  • 04-02-2009, 17:50:28
    #3
    erkanertekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    27si cuma hesaplara geçer ozaman ama ben bu ay ara verdim alamıcam galiba
    hiç sanmıyorum
  • 06-02-2009, 02:09:06
    #4
    Az veren candan verirmiş (= Şubat'ta yapar bana kalırsa ödemeyi
  • 09-02-2009, 23:39:41
    #5
    ZeuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az veren candan verirmiş (= Şubat'ta yapar bana kalırsa ödemeyi
    ay sonu yaklaştı bakalım ne etcekler.
  • 09-02-2009, 23:50:10
    #6
    inşallah bir gün bu sebince biz de nail oluruz
    gerçi adsense deki bu cimrilikle biraz zor gibi görünüyor ama ..
  • 09-02-2009, 23:55:35
    #7
    Şimdi Şubat 2008'e baktım:

    27 Şub Ödeme yapıldı. Diyor.

    1,197 'den yapmışlar vay be Şimdi nerden baksan 1,6 kur.

    Bence 26 veya 27'sinde hesaplarımızda olur. Sarkacağını sanmıyorum.
  • 10-02-2009, 01:38:11
    #8
    çok erken değil mi konu için
  • 10-02-2009, 22:36:48
    #9
    Bu ay adsense bana çalışacak gibi görünüyor. Hadi bakalım.