• 22-02-2009, 17:05:59
    #37
    büyük bi ihtimalle 27 sinde yatar paralar
  • 22-02-2009, 20:52:05
    #38
    Mart ayına sarkar diye düşünüyorum...
  • 22-02-2009, 21:20:07
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    banada marta sarkacak gibi geliyor ama,umarım olmaz öyle bir şey
  • 23-02-2009, 00:00:45
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Bad Derem sana katılıyom sallar lar gibime geliyor marta
  • 23-02-2009, 00:47:51
    #41
    BirakBuayaklari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ödemeler cuma gunu hesapda kesın cunku haberı aldım googleye msj cekdım 4 knt gıtdı ama saglık olsun google amca soledı cuma gunu paralar cebınızde dıe yapmazsa birdaha msj cekmıcem
    google'ın böyle bir hizmeti var mıydı?
  • 23-02-2009, 00:48:03
    #42
    para yatacak nasıl olsa dolar olmuş 1.7 o kurdan alıcaz daha ne
  • 23-02-2009, 00:58:47
    #43
    Üyeliği durduruldu
    bu odeme topigi halen daha aciliyormu yahu
  • 23-02-2009, 03:15:31
    #44
    RecepD adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    google'ın böyle bir hizmeti var mıydı?
    sana diyecek bırsey bulamıyorum
  • 23-02-2009, 04:15:14
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu ay 300 dolar civarı alacam gelsin bakalım özledim parayı