• 10-02-2009, 22:40:28
    #10
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar konuyla alakasız ama k.bakmayın adsense için tl hesapmı yoksa döviz hesabımı olması gerekiyor parayı alabilmemiz için
  • 10-02-2009, 22:51:24
    #11
    Farketmiyor istediğin gibi yapabilirsin.$ bile olsa bankaya eft girişinde TL olacaktır.
  • 10-02-2009, 22:52:43
    #12
    vallahi ne zman olur artık umrumda değil çünkü şubat ayı itibariyle artık tarihinin en düşük rakamlarını vermeye başladı, bakalım sonu ne olacak?
  • 12-02-2009, 00:16:02
    #13
    Üyeliği durduruldu
    bende alamıcam bu ay
  • 12-02-2009, 12:13:23
    #14
    27 sinde yapar.
  • 12-02-2009, 19:40:23
    #15
    daha 32 $ var hesapta,ben yaza dogru ödeme alabilsem iyi :W
  • 16-02-2009, 10:50:22
    #16
    xFaulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha 32 $ var hesapta,ben yaza dogru ödeme alabilsem iyi :W
    yaza alırsın
  • 16-02-2009, 10:51:58
    #17
    bence bu ay martın başına kalacak... Daha önceki aylarda 2 kere bir sonraki ayın başına kaymıştı.
  • 16-02-2009, 10:53:59
    #18
    bende baş vurdum daha onaylanacak ne zamn onaylanacaksa artık :d: ömrüm yetermi aceps onaylanmasına DDDDDDD