• 16-02-2009, 10:58:35
    #19
    Üyeliği durduruldu
    banada olmuştu sana olan ! ödeme günü tatil günene yani pazar gününe denk gelmişti ama 2 gün sonra yatırdı
  • 18-02-2009, 02:26:02
    #20
    Merhaba,

    Başlık açamadığımdan sorunumu burda dile getirmeye çalışıcam. Ocak 2009 ödemem banka hesap numarama hala gelmedi. Adsense hesabımda gönderildiğini gösteriyor ama bankaya gittiğim zaman hesabıma bakıyorum ödemeyi göremiyorum. Banka yetkilileride ödemenin gelmediğini söylüyor. 1.5 yıldır aynı bankadan para yatırılıp alıyorum, şu ana kadar böyle bir durumla karşılaşmadım. 20 gündür bekliyorum hala hesaba para yatmadı.

    Bu tür bir olay kimsenin başına geldimi acaba, veya net olarak bilgisi olan arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim.
  • 18-02-2009, 02:45:50
    #21
    nakit paraya çok ihtiyacım var. inşallah şubatın 27sinde yatırırlar paraları. dolar kuru ne olur acaba? onun da büyük bir etkisi olacak.
  • 18-02-2009, 04:30:30
    #22
    bir senedir bekliyorum
  • 19-02-2009, 22:40:26
    #23
    deymez bence boşu boşuna sitenizin görüntüsünü de bozmayın reklamlarla!.. Tamam Kriz dedik de o kadar da krizli degilsinizdir canım yaa... Bu iş olacaksa ya sabit bir yerinizde durun yada yükseltin. Hiçbirşey anlamadım valla. Hergün yeni bir reklam firması çıkıyor. Kimisi Firma diye tanıyor kendini...

    Dur bakaLım daha neler görecez!.
  • 19-02-2009, 22:44:26
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Yalova77 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ay adsense bana çalışacak gibi görünüyor. Hadi bakalım.
    Bayaa aLcan galiba
  • 20-02-2009, 00:35:04
    #25
    imkansiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,
    Başlık açamadığımdan sorunumu burda dile getirmeye çalışıcam. Ocak 2009 ödemem banka hesap numarama hala gelmedi. Adsense hesabımda gönderildiğini gösteriyor ama bankaya gittiğim zaman hesabıma bakıyorum ödemeyi göremiyorum. Banka yetkilileride ödemenin gelmediğini söylüyor. 1.5 yıldır aynı bankadan para yatırılıp alıyorum, şu ana kadar böyle bir durumla karşılaşmadım. 20 gündür bekliyorum hala hesaba para yatmadı.
    Bu tür bir olay kimsenin başına geldimi acaba, veya net olarak bilgisi olan arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim.
    Merhabalar,
    Google hesabında yazdığınız isimle banka hesabınızın adı arasında ufak bir farklılık dahi olsa Google tarafından yapılan EFT, banka tarafından geri gönderilebiliyor. Bu durumda ödeme bir sonraki aya sarkar, yani siz benzer bir sorunla karşılaştıysanız bu ay sonu ödeme almanız muhtemeldir.
  • 20-02-2009, 11:19:19
    #26
    Beyler şubat ayı içerisinde 100$ ı geçti eft ile ödeme alacağım..Nezmn alacağım konusunda bilgi verme şansınız varmı?Şubat ayı sonundamı yoks amart ayı sonunda mı?
  • 20-02-2009, 11:23:42
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Her sene şubat ayı odemeyı yıl boyunca en geç aldığınız ay oluyor, bakalım bu sene durum ne olacak