Merhaba,

Başlık açamadığımdan sorunumu burda dile getirmeye çalışıcam. Ocak 2009 ödemem banka hesap numarama hala gelmedi. Adsense hesabımda gönderildiğini gösteriyor ama bankaya gittiğim zaman hesabıma bakıyorum ödemeyi göremiyorum. Banka yetkilileride ödemenin gelmediğini söylüyor. 1.5 yıldır aynı bankadan para yatırılıp alıyorum, şu ana kadar böyle bir durumla karşılaşmadım. 20 gündür bekliyorum hala hesaba para yatmadı.

Bu tür bir olay kimsenin başına geldimi acaba, veya net olarak bilgisi olan arkadaş varsa yardımcı olursa sevinirim.