deymez bence boşu boşuna sitenizin görüntüsünü de bozmayın reklamlarla!.. Tamam Kriz dedik de o kadar da krizli degilsinizdir canım yaa... Bu iş olacaksa ya sabit bir yerinizde durun yada yükseltin. Hiçbirşey anlamadım valla. Hergün yeni bir reklam firması çıkıyor. Kimisi Firma diye tanıyor kendini...
Dur bakaLım daha neler görecez!.