• 03-09-2021, 02:26:36
    #10
    1- Bir yol/site tutturduysan devam et.
    2- Korkmayı bırak.
    3- Vergini tabi ki öde.
    4- Vergi korkusu var diye işini aksatma.
    5- Aylık 800 liranın korkusunu yaşama.
    6- Ödeme limitini yükselt 4-5 bin TL yap, yılda 1-2 ödeme al.
    7- Masraflardan çok "korkuyorsan" etrafında esnaf vs varsa rica et parayı onun hesabına çek, vergisini ona öde, o da kendisi ödesin.
    8- Reklamı durdurursan 4 ay sonra yeniden onay sürecine tabi olursun.
    9- 800 Lira ile şikayet olmadıkça kolay kolay kimseye takılmazsın.
    10- Ben dahil kimsenin dediğini şak diye yapma.
    11- Cesur ol!
  • 03-09-2021, 10:24:57
    #11
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1- Bir yol/site tutturduysan devam et.
    2- Korkmayı bırak.
    3- Vergini tabi ki öde.
    4- Vergi korkusu var diye işini aksatma.
    5- Aylık 800 liranın korkusunu yaşama.
    6- Ödeme limitini yükselt 4-5 bin TL yap, yılda 1-2 ödeme al.
    7- Masraflardan çok "korkuyorsan" etrafında esnaf vs varsa rica et parayı onun hesabına çek, vergisini ona öde, o da kendisi ödesin.
    8- Reklamı durdurursan 4 ay sonra yeniden onay sürecine tabi olursun.
    9- 800 Lira ile şikayet olmadıkça kolay kolay kimseye takılmazsın.
    10- Ben dahil kimsenin dediğini şak diye yapma.
    11- Cesur ol!
    Bunları tüm adminlere 11 emir diye tabelatıp satmak lazım 😅. Teşekkürler hocam, yükselttim limiti 100bin olursa çekmeden önce şirket kurar öyle çekerim bu saatten sonra 😅
  • 03-09-2021, 17:05:43
    #12
    halmubay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese iyi günler kolay gelsin bol kazançlar.

    Adsense'ten bu ay 800tl civarı gelir elde etmeye başladım fakat bu vergi konusu kafamı çok karıştırdı.

    Forum daki bütün konuları da okudum ama herkes birbirine yorum yaomakla meşgul resmi 2-3 bilgiyi sağolsunlar anca paylaşmışlar.

    Google adsense'te ödeme eşiğimi yükseltip parayı hiç çekmesem vergilendirme de veyahut maliye de takibe takılır mı ? Bilgi verebilir misiniz.

    Yoksa websitesini satmak durumunda kalacağım bu vergi işleri polislik konusunda bana baya sıkıntı çıkaracağa benziyor.
    Merhabalar,

    Yılda 3 kere para çekersen belirli dönem aralıklarla incelemeye takılmazsın. 3 ten fazla hesabına gelen para maliye nezdinde sürekli yapılan iş kapsamındadır. Her hâlükârda 43.000 Tl yi geçerse vergilendirilirsin.
  • 03-09-2021, 17:11:44
    #13
    ssd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Yılda 3 kere para çekersen belirli dönem aralıklarla incelemeye takılmazsın. 3 ten fazla hesabına gelen para maliye nezdinde sürekli yapılan iş kapsamındadır. Her hâlükârda 43.000 Tl yi geçerse vergilendirilirsin.
    Banka hesabıma hiç çekmeyip biriktirmeye devam edersem de böyle bir sıkıntı olmaz ama değil mi hocam ?
  • 03-09-2021, 17:14:02
    #14
    ben de şirket açmadan para çekmemeyi düşünüyorum fakat hesaplarıma göre şahıs şirketi açsam batıyorum açtığım gibi
  • 03-09-2021, 17:15:27
    #15
    phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de şirket açmadan para çekmemeyi düşünüyorum fakat hesaplarıma göre şahıs şirketi açsam batıyorum açtığım gibi
    Benim de öyle hocam 😂
  • 03-09-2021, 17:19:58
    #16
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ssd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar,

    Yılda 3 kere para çekersen belirli dönem aralıklarla incelemeye takılmazsın. 3 ten fazla hesabına gelen para maliye nezdinde sürekli yapılan iş kapsamındadır. Her hâlükârda 43.000 Tl yi geçerse vergilendirilirsin.
    onu ben de düşündüm ama kazandığım 43 ün çok üstünde olduğu için abim kardeşim annem babam benle beraber 5 ibana bölerek ayarını yapıp çekecektim 5x43 bin limit olacaktı ama bizim maliyenin bilgisizliğinden hepimizi incelemeye alırlar diye korkup şirket açtım
  • 03-09-2021, 17:20:30
    #17
    halmubay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de öyle hocam 😂
    ya kazancını arttır diyorlar ya da batmaya mahkumsun, 1500 tlden az kazanmayacaksın kazanırsan devlete borçlanırsın
  • 03-09-2021, 17:34:24
    #18
    halmubay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banka hesabıma hiç çekmeyip biriktirmeye devam edersem de böyle bir sıkıntı olmaz ama değil mi hocam ?
    maliye banka hesapları dışındaki yurtdışı kurum ve kuruluşların sistemlerini göremez görülse dahi resmi belge niteliğinde değildir. para hesaba geçmediği sürece maliye gelir elde ettiğinizi göremez