Merhabalar,
Yılda 3 kere para çekersen belirli dönem aralıklarla incelemeye takılmazsın. 3 ten fazla hesabına gelen para maliye nezdinde sürekli yapılan iş kapsamındadır. Her hâlükârda 43.000 Tl yi geçerse vergilendirilirsin.
onu ben de düşündüm ama kazandığım 43 ün çok üstünde olduğu için abim kardeşim annem babam benle beraber 5 ibana bölerek ayarını yapıp çekecektim 5x43 bin limit olacaktı ama bizim maliyenin bilgisizliğinden hepimizi incelemeye alırlar diye korkup şirket açtım