halmubay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim de öyle hocam 😂
ya kazancını arttır diyorlar ya da batmaya mahkumsun, 1500 tlden az kazanmayacaksın kazanırsan devlete borçlanırsın