phpxtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben de şirket açmadan para çekmemeyi düşünüyorum fakat hesaplarıma göre şahıs şirketi açsam batıyorum açtığım gibi
Benim de öyle hocam 😂