Banka hesabıma hiç çekmeyip biriktirmeye devam edersem de böyle bir sıkıntı olmaz ama değil mi hocam ?
maliye banka hesapları dışındaki yurtdışı kurum ve kuruluşların sistemlerini göremez görülse dahi resmi belge niteliğinde değildir. para hesaba geçmediği sürece maliye gelir elde ettiğinizi göremez