Merhabalar,
Yılda 3 kere para çekersen belirli dönem aralıklarla incelemeye takılmazsın. 3 ten fazla hesabına gelen para maliye nezdinde sürekli yapılan iş kapsamındadır. Her hâlükârda 43.000 Tl yi geçerse vergilendirilirsin.
Banka hesabıma hiç çekmeyip biriktirmeye devam edersem de böyle bir sıkıntı olmaz ama değil mi hocam ?