eruseldarine adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ayrıca tüm bunları bir kenara bırakalımda doların yükselmesini bireysel ele alalım ;Olaya google mantığı ile bakarsak yanlış olur. Diğer ay geldiğinde dolar 0,80 olursa ne diyeceksiniz ? Veya 15.000 Dolar değerinde hisse senediniz varsa doların düşmesine sevinirken, dolar yükeldiğinde senedinizin değerinin düşmesine üzülecek misiniz ? Bu ülkede herkes işini dolar ile halleder olmuş. Resmi para birimi dolar oldu çıktı.
adam evet var diyecek kızmış bir halde.tmm hesabıma geçirin çekerim diyip kapatıcam
"