teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
her ödeme sabahı olduğu gibi : sabah saat 9 da arayacağım hemen.iş bankasını arayacağım ve hesabıma para yatacaktı bakar mısınız yatmışmı diyeceğim.adam soracak havale mi yurt içi mi vs.bilmiyorum bakın ordan görünmüyor mu dicem adam evet var diyecek kızmış bir halde.tmm hesabıma geçirin çekerim diyip kapatıcam sonra da haydan gelen huya gider hesabı parayı yicem...mecazen değil gerçekten paso mideye yatırıyorum adsense parasını
Yazık çok yazıkk
ye yee bi yere kadar

Hemen aklıma şu geldi Fıstık benim olacak kuracam kırbacı vuracam kırbacı ( ne akalaysa şimdi)