• 29-10-2008, 01:12:18
    Gold bitti eksi verenleride göremiyoruz. Bari dolar ads'i aldıktan sonra düşsede silver olsam
  • 29-10-2008, 02:49:37
    Üyeliği durduruldu
    yakaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Terbiyesiz ve küstah birisi "ödeme işlemde"duyuruma karşı "sallama be" yorumunu yaparak - rep vermiş...Be hey kişiliksizliğini başkaları üzerinde gören kişiliksiz,sallaldığıma karşı bir ispatın mı var? Bu nasıl bir toplumsal çöküşe girdiğimiz bir çağda yaşıyoruz Allah'ım! Yahu ben 30 yaşlarına gelmiş biri olarak buraya muzır bir yaramaz çocuk gibi "ödeme işlemde"yazıp eğlenecek seviyede değilim.İnanmyorsan inanma! Sana ispat etmek zorunda değilim ! Terbiyesiz,meziyetsiz cühala!
    Aman azizim sakin ol oynuyor işte fukara ne yapsın? uymamak lazım...!! herkese hayırlı olsun arkadaşlar bu 100 dolar barajını geçemedik bu ay kpss sınavı gibi meret yahu baraj da baraj...
  • 29-10-2008, 06:01:05
    Ödeme işlemde
  • 29-10-2008, 06:02:30
    noertz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bendede ödeme işlemde dolar düşsün bişey olmaz hatta yararımıza olur bireysel düşünmeyelim
    Bence de
  • 29-10-2008, 08:21:25
    Üyeliği durduruldu
    Üf benimki hala işlemde değil
  • 29-10-2008, 08:37:03
    Ödeme işlemde yarına kadar para yatar.
  • 29-10-2008, 08:50:14
    Üyeliği durduruldu
    Herkeste ödeme işlemde mi arkadaşlar?
  • 29-10-2008, 09:26:54
    ödeme işlemde yarın sabah hesaplarda
  • 29-10-2008, 09:31:37
    yeni bir adsense hesabı açmıştım ve pin vs. girmiştim ama banka hesabını doğrulamamışım ödeme sonraki aya kaldı kaçırdık dolar yüksekken şansa bak