Terbiyesiz ve küstah birisi "ödeme işlemde"duyuruma karşı "sallama be" yorumunu yaparak - rep vermiş...Be hey kişiliksizliğini başkaları üzerinde gören kişiliksiz,sallaldığıma karşı bir ispatın mı var? Bu nasıl bir toplumsal çöküşe girdiğimiz bir çağda yaşıyoruz Allah'ım! Yahu ben 30 yaşlarına gelmiş biri olarak buraya muzır bir yaramaz çocuk gibi "ödeme işlemde"yazıp eğlenecek seviyede değilim.İnanmyorsan inanma! Sana ispat etmek zorunda değilim ! Terbiyesiz,meziyetsiz cühala!
Aman azizim sakin ol

oynuyor işte fukara ne yapsın? uymamak lazım...!! herkese hayırlı olsun arkadaşlar bu 100 dolar barajını geçemedik bu ay

kpss sınavı gibi meret yahu

baraj da baraj...