Bu arada söylemeden geçemiyeceğim,2 senedir Adsense ile çalışıyorum ilkdefa ödeme konusunun böyle Pembe diziye döndüğünü gördüm
Nedense Ağustos ayı r10 cular pek bir sıkışıkmış anlaşılan
aslında paramız gelecekti. Ödeme işlemde yazısı saat 14:00 da geldi. Yani bu demek oluyorki Türk bankalarına para ulaştı. Ama bizim bankalar ödemiyor. neyse artık bugünde geçti pazartesiyi beklicez