• 29-08-2008, 14:48:25
    pazartesi hoş gelir ley ley
  • 29-08-2008, 15:09:09
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    cumartesi alamayız bildiğim kadarıyla..eft ler haftaiçi günleri geçiliyor
  • 29-08-2008, 15:09:54
    Bugün EFT'nin geçme olasılığı vardır umarım ya!
  • 29-08-2008, 15:13:37
    ramazanın ilk günü alıcaz anlaşılan. Bereketli olur umarım
  • 29-08-2008, 15:31:51
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ben eft için gelen onay parasını 1 ağustosta girdim sisteme. Parayı eylülde beklerken şimdi adsense sayfamda ödeme işlemde yazıyor. Parayı alabilir miyim sizce?
    Kolay gelsin herkese.
  • 29-08-2008, 15:33:40
    cyby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar ben eft için gelen onay parasını 1 ağustosta girdim sisteme. Parayı eylülde beklerken şimdi adsense sayfamda ödeme işlemde yazıyor. Parayı alabilir miyim sizce?
    Kolay gelsin herkese.
    Alırsın sanırım
  • 29-08-2008, 15:49:09
    Yok mu arkadaşlar hesabına para yatan? Çok mu erken daha?
  • 29-08-2008, 15:51:25
    şimdi kontrol ettim ödeme işlemde fakat hesapta para yok
  • 29-08-2008, 16:00:02
    Üyeliği durduruldu
    para gelmez bugun ..Garanti hesapları olanlar baksın onlara gelebilir..