Arkadaşlar ben eft için gelen onay parasını 1 ağustosta girdim sisteme. Parayı eylülde beklerken şimdi adsense sayfamda ödeme işlemde yazıyor. Parayı alabilir miyim sizce?
Kolay gelsin herkese.