• 22-11-2018, 15:55:23
    #82
    arkadaşlar bazilarina gelmiş bazilarina aynı banka dahi olmak üzeere henuz yatmamiş panık yapacak bır durum yok adsense kısmında beklemede yazıorsa mutlaka yatacaktir
  • 22-11-2018, 15:56:43
    #83
    kahramanfth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olum falan hayırdır?
    kahraman cok gereksiz kendini begenmis bencil herifin tekisin

    SM-A720F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    • F48300
    F48300 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-11-2018, 15:56:56
    #84
    Bugün yatmadı diye burası birbirine girmiş. Sanki Türkiye'yi banladılar. Sakin olun bir şey olmaz bugün olmazsa yarın yatar.
  • 22-11-2018, 15:58:00
    #85
    Piramitweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mail gelmedi hocam otomatik ödeme beklemede diyor normal bi durummu sizce
    normal hocam

    SM-A720F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 22-11-2018, 16:00:23
    #86
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kahraman cok gereksiz kendini begenmis bencil herifin tekisin

    SM-A720F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    evet adsense hakkında pm den attığın 10larca mesajına cevap vermediğim geçiştirdğim için değil mi?
  • 22-11-2018, 16:09:32
    #87
    Türkiye'de değil dünyada durum böyle. Boş boğazlık yapmayın. Macaristan'a da ödeme alamadım.
  • 22-11-2018, 16:12:06
    #88
    Arkadaş ne heycan yaptınız.Benim kadar adsanse banlatan oldu mu şu forumda acaba.3 günde bir yt adsanse gidiyordu geçen yıl.Kesinleşir eyvallah kesinleştikden sonra ban attığı çok oldu.Hatta ödemeye 1 gün kala toplu kıyım yaptığı oldu.Ama hiç otomatik ödeme beklemede yazıpda ban attığını görmedim.

    Ödeyecektir.İnsan yapımı sonuçta daha 1,2 ay önce yeni güncelleme çıkarmış adamlar hala da uğraşıyorlar.Aksaklık oldu ki ödeme gecikti.Az sakin olun dostlar.

    SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 22-11-2018, 17:08:57
    #89
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de değil dünyada durum böyle. Boş boğazlık yapmayın. Macaristan'a da ödeme alamadım.
    Hocam macaristan da vergi alıyorlar mı adsenseden.
  • 22-11-2018, 17:09:30
    #90
    Maximusfel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam macaristan da vergi alıyorlar mı adsenseden.
    Hayır, KDV'siz kesiyorum.