iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye'de değil dünyada durum böyle. Boş boğazlık yapmayın. Macaristan'a da ödeme alamadım.
Hocam macaristan da vergi alıyorlar mı adsenseden.