Hocam 26sindan sonra yatırdıklari oluyor mu hiç?
Bugün cuma olduğu için yaptırmalarıni bekliyorum belki son güne birakmazlar diye
MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam açıkçası 1 gün bile sarkma görmedim, tam 22.gün sabah hesabıma geçiyordu. İlk defa bu şekilde bir sorunla karşı karşıya kaldım. O yüzden net bir şey diyemiyorum açıkçası.
Hocam açıkçası 1 gün bile sarkma görmedim, tam 22.gün sabah hesabıma geçiyordu. İlk defa bu şekilde bir sorunla karşı karşıya kaldım. O yüzden net bir şey diyemiyorum açıkçası.
Anladım hocam, bende geçen ay ilk defa ödeme almıştım... Ayın 21inde sabah 8de yatirmislardi.
Adsense patladı. Vakti zamanında o kadar uyardık. Bu ponzidir uzak durun diye. Adsense (Google) sahibi paraları alıp Uruguay'a tosunun yanına gitti diyorlar