• 23-11-2018, 19:10:43
    Genellikle her ayın 21'inde ödeme yaptığınız zamandır. Ödeme süresi 21-26 arasında olsa da ... Bu ay 23 Kasım'da olduğu gibi bu ayın bir olağandışı bir şey gerçekleşmedi; çoğunluk sesinde.Bu platformda yayıncılardan çok fazla şikayet ve ağlama okudum. “Belli uzmanlardan” “tatil zamanı” diyen pek çok cevap var, bu yüzden bir gecikme var ... Sizin için birkaç sorum var.
    1. Bir tatil sezonu ise, neden bazı insanlar onlarınkini aldılar ve başkaları da sahip değil?2. Ben adsense sistemlerinin otomatik olduğuna inanıyorum. eğer öyleyse, neden tatillerden etkileniyor?
    İnsanların bize yeterince saygı duyduğunu düşünmüyorum. Eğer bize hiç saygı göstermiş olsaydınız, bize bu ödeme gecikmesini bildirirlerdi, bu yüzden kendimize "ağlamak" için gelmekten çekinmeyiz.
    Bu platformun özünü göremiyorum çünkü şikayetlerinizi yaptıktan sonra google asla cevap vermiyor, asla cevap vermiyorlar. Cevap verdikleri tek zaman kurallarınızı ihlal ettiğinizde size uzun mesaj gönderdiklerinde ... falan filan ...
    YAYINCI'lara, size saygı duydukları gibi saygı göstermelisiniz.


    Yabancılardan çeviri


    NOT : Daha önce 2015 yılında aynı olayı yaşadık, ayın 26 akşamı işleme girdi 27 si sabahı ödeme aldık
  • 23-11-2018, 19:58:37
    Arada bir adres satırına bakıyorum. R10 diye acaba forum.donanimhaber.com sitesine mi girdim diye, ama doğru yerdeyim.

    Fakat hangi mesaja baksam buram buram ciddiyetsizlik kokuyor. Ne ara bu hale geldi burası değerli arkadaşlar?
  • 23-11-2018, 20:35:23
    OmrBdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim kanalım kapansa yasmı tutacan banane sen para alamışsın Oh olsun D
    Yas tutulmaz ancak medeni insanlar geçmiş olsun dileklerini iletir. Sana kızmıyorum çünkü senin bu davranışın soydan gelen yobazlıktan öte değil. Hayrına biri şu elemana Udemy den varsa İnsan nasıl olunur isimli kursu hediye etsin.

    General Mobile 4G Dual cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 23-11-2018, 20:36:17
    OmrBdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    BEN aldım hiç bi sıkıntı yok alamayan varsa beter olsun Diyeceğim bu
    üyelik almak daha zor olmalı sanırım, ne kadar yakışıksız bir yorum.

    R10 Yardımlaşma forumudur, Liseli ergen forumu değil.
  • 23-11-2018, 21:08:37
    Ödeme emri bekliyor hala, p.tesi yada salı yatar diye umuyoruz.
  • 23-11-2018, 21:16:14
    tuncgulec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme emri bekliyor hala, p.tesi yada salı yatar diye umuyoruz.
    Evet en erken Pazartesi artık
  • 23-11-2018, 23:03:07
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Google artık işleri aydan aya daha da zorlastirmaya başladı.
  • 23-11-2018, 23:13:40
    Bizde ödeme alamadık.
  • 23-11-2018, 23:49:58
    1 hesaba yattı 2 heaaba yatmadı