1. Bir tatil sezonu ise, neden bazı insanlar onlarınkini aldılar ve başkaları da sahip değil?2. Ben adsense sistemlerinin otomatik olduğuna inanıyorum. eğer öyleyse, neden tatillerden etkileniyor?
İnsanların bize yeterince saygı duyduğunu düşünmüyorum. Eğer bize hiç saygı göstermiş olsaydınız, bize bu ödeme gecikmesini bildirirlerdi, bu yüzden kendimize "ağlamak" için gelmekten çekinmeyiz.
Bu platformun özünü göremiyorum çünkü şikayetlerinizi yaptıktan sonra google asla cevap vermiyor, asla cevap vermiyorlar. Cevap verdikleri tek zaman kurallarınızı ihlal ettiğinizde size uzun mesaj gönderdiklerinde ... falan filan ...
YAYINCI'lara, size saygı duydukları gibi saygı göstermelisiniz.
Yabancılardan çeviri

NOT : Daha önce 2015 yılında aynı olayı yaşadık, ayın 26 akşamı işleme girdi 27 si sabahı ödeme aldık
D