Saat an itibari ile 22:46 hala ödeme maili gelmedi.Adsansede de bakiye hala duruyor.Aynı durumda olan kaç kişi var acaba ?
SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Adsanse Kasım ödemeleri ?
144
●21.807
- 21-11-2018, 22:52:16Son ödeme 21 ekim 2018 olarak gözüküyor hocam.Hala işleme girmedi bende.ByAsLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 21-11-2018, 22:53:50Bana da mail gelmemiş. Ama ödeme beklemede diyor adsensede. Bi sorun olacağını düşünmüyorum
- 21-11-2018, 22:54:17Onu demesi normal yarın ödeme geçince de son ödeme 21 Kasım diyecek.ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2018, 22:58:35Mobilden bakınca göremedim.Benimde işleme girmiş şükür.Yarın geçer artık.ByAsLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi