ByAsLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mail bana da gelmedi ama panelden bakınca otomatik ödeme beklemede diyor yani bir sorun yok gibi görünüyor bir kontrol edin isterseniz.
Son ödeme 21 ekim 2018 olarak gözüküyor hocam.Hala işleme girmedi bende.

SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi