• 21-11-2018, 23:01:19
    #10
    ertunc23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mobilden bakınca göremedim.Benimde işleme girmiş şükür.Yarın geçer artık.

    SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    hocam işleme girdi mi diyor yoksa beklemede mi diyor acaba?
  • 21-11-2018, 23:01:47
    #11
    dadaskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam işleme girdi mi diyor yoksa beklemede mi diyor acaba?
    Ödeme falanca hesaba gönderildi diyor.

    SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 21-11-2018, 23:03:44
    #12
    Hesabim bu ay icinde 28 gun reklam yayinlama askiya alindi gecen ayin kesinlesmis yatacak mi bilgisi olan bilgi verirse sevinirim odeme maili gelmedi bakiyede duruyor
  • 21-11-2018, 23:04:54
    #13
    Bana da mail gelmedi
  • 21-11-2018, 23:06:55
    #14
    Mail gelmedi fakat
    21 Kas 2018
    Otomatik ödeme beklemede: Banka hesabı • • • • 
    olarak gözüküyor. Yarın belli olur kısmetse. Şu indirimli günleri kaçırmayalım
  • 21-11-2018, 23:20:20
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Benim kazancım kesinleşmedi. Kazancı kesinleşmeyen var mı?
  • 21-11-2018, 23:31:34
    #16
    Bendede böyle diyor.

  • 21-11-2018, 23:50:22
    #17
    Bende diyordum ödeme email neden gelmedi diye demek herkese gelmemiş. Bu aralar acayipleşti google hayırlısı bakalım.
  • 21-11-2018, 23:53:34
    #18
    benimde kesinleşmedi henüz bak ya