• 22-11-2018, 14:48:07
    #55
    Üyeliği durduruldu
    mahmutk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şükran günü olduğu ve resmi tatil olduğu için böyle olduğu söyleniyor





    bilip mi söylyüorsunuz cidden ? yazmak için buraya yazmayın ödeme google tarafından yapılmadı yani bankaya gönderlişmiş türkiyeye giren bir para yok. lütfen bilginiz olmadığı konularda boşa konuşup insanları germeyin
    abd ödemeleri dün gece yapıldı. şükran günü ne türkiyeden geliyor ödemeler. maliye davetiye yollayınca anlarsın incelenip incelenmediğini



    Bahadir32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün ABD şükran günü ve adsense ödeme çizelgesine bakacak olursak 21 ila 26 arasında ödemeler yapılabilir diyor zaten tatil vs gibi durumlarda. Büyük ihtimalle yarın herkesin hesabında parası olur.
    abd ödemeleri dün gece yapıldı hesaplara geçti
  • 22-11-2018, 14:50:32
    #56
    mahmutk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şükran günü olduğu ve resmi tatil olduğu için böyle olduğu söyleniyor





    bilip mi söylyüorsunuz cidden ? yazmak için buraya yazmayın ödeme google tarafından yapılmadı yani bankaya gönderlişmiş türkiyeye giren bir para yok. lütfen bilginiz olmadığı konularda boşa konuşup insanları germeyin
    zaten incelenmesi imkansız bi saçmalıktır, dukkanda ki yazar kasada toplanan ciro gibidir bizim paramız öyle bişey imkansız arkadaş mantık yürütmüş ama mantıkla alakası yok
  • 22-11-2018, 14:50:59
    #57
    kahramanfth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abd ödemeleri dün gece yapıldı. şükran günü ne türkiyeden geliyor ödemeler.





    abd ödemeleri dün gece yapıldı hesaplara geçti
    Ödeme yapılmış olsaydı hesaplara geçmiş olsaydı orada bekliyor yazmazdı adsense panelinde eğer banka göndermiş olsaydı mavi dönerdi adsense banka ile alakası olmaz. Banka'ya giriş yapılan EFT olsa devlette buna çökecek olsa sizin tabirinizle orada bakiye gözükür ama çekilemez durumda olurdu. Yani banka direk bloke koyardı anladın şimdi milleti tedirgin etme.
  • 22-11-2018, 14:52:13
    #58
    Konuyu toplam 63 Kayıtlı üye ve 72 Misafir okuyor. Bu kadar kodomanı bir arada görmek de güzel
  • 22-11-2018, 14:54:38
    #59
    kahramanfth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abd ödemeleri dün gece yapıldı. şükran günü ne türkiyeden geliyor ödemeler. maliye davetiye yollayınca anlarsın incelenip incelenmediğini





    abd ödemeleri dün gece yapıldı hesaplara geçti
    twitter üzerinden adsense araması yaptığınız da sadece bizim ülkemiz de bu sıkıntı olmadığını göreceksiniz.Hesabına para yatmayan farklı ülkelerden insanlar var.Nasıl ki bizim şirketlerimiz bayramlar da çalışmıyor yüksek ihtimalle ödeme gecikmesi bu yüzden oldu.Devletin vergilendirmesi için ilk önce banka hesabına giriş olması gerekiyor.Senin adına girmemiş para daha kazanılmamış paradır ve vergi yükümlülüğü yoktur.Öyle bir durumda para hesaba girer sonrasında gel bakiym buraya derler.
  • 22-11-2018, 14:55:03
    #60
    Üyeliği durduruldu
    Bahadir32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ödeme yapılmış olsaydı hesaplara geçmiş olsaydı orada bekliyor yazmazdı adsense panelinde eğer banka göndermiş olsaydı mavi dönerdi adsense banka ile alakası olmaz. Banka'ya giriş yapılan EFT olsa devlette buna çökecek olsa sizin tabirinizle orada bakiye gözükür ama çekilemez durumda olurdu. Yani banka direk bloke koyardı anladın şimdi milleti tedirgin etme.
    evet haklısın ondan dolayı eve gelen davetiye mesajları ile doldu forum.

    er yada geç devlet herkese gelecek. kaçış yok.
    tandığın genç bir mali müşavir varsa vergi dairelerindeki genç müffettişlerle bi konuşsun. durum ne kadar vahim görürsünüz.
  • 22-11-2018, 14:56:36
    #61
    Ne? Kdv mi bu? Benim tüm tıklamalarım yurtdışından, eğer gelir versiyse tamam da kdv ise problem var.
    zaValli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devlet paraları direk yüzde 18 kesecekmiş. O yüzden herkesi sırayla işlem yapıyorlarmış. 1 hafta sürebilir miş.
  • 22-11-2018, 14:57:59
    #62
    kahramanfth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet haklısın ondan dolayı eve gelen davetiye mesajları ile doldu forum.

    er yada geç devlet herkese gelecek. kaçış yok.
    Ya hocam lütfen bilgin olmadığı konuda yorum yapma.
    Hadi burdaki arkadaşlarin sirket değil diyelim. Ben yasal şirketi vergimi de veriyorum illegal en ufak işim de yok benim niye gelmedi. Boş yapıyorsunuz insanların canını sıkıyorsunuz. Daha Google göndermemis gonderseydi makbuz gozukurdu, napti bizim maliye irlanda yada mi el attı bırakın bu işleri
  • 22-11-2018, 14:58:46
    #63
    Benimde ödemem yapılmadı, mail gelmedi bide üzerine Adsense'den site düzeyinde uyarı yedim...