Ödeme yapılmış olsaydı hesaplara geçmiş olsaydı orada bekliyor yazmazdı adsense panelinde eğer banka göndermiş olsaydı mavi dönerdi adsense banka ile alakası olmaz. Banka'ya giriş yapılan EFT olsa devlette buna çökecek olsa sizin tabirinizle orada bakiye gözükür ama çekilemez durumda olurdu. Yani banka direk bloke koyardı anladın şimdi milleti tedirgin etme.
evet haklısın ondan dolayı eve gelen davetiye mesajları ile doldu forum.
er yada geç devlet herkese gelecek. kaçış yok.
tandığın genç bir mali müşavir varsa vergi dairelerindeki genç müffettişlerle bi konuşsun. durum ne kadar vahim görürsünüz.