kahramanfth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet haklısın ondan dolayı eve gelen davetiye mesajları ile doldu forum.

er yada geç devlet herkese gelecek. kaçış yok.
Ya hocam lütfen bilgin olmadığı konuda yorum yapma.
Hadi burdaki arkadaşlarin sirket değil diyelim. Ben yasal şirketi vergimi de veriyorum illegal en ufak işim de yok benim niye gelmedi. Boş yapıyorsunuz insanların canını sıkıyorsunuz. Daha Google göndermemis gonderseydi makbuz gozukurdu, napti bizim maliye irlanda yada mi el attı bırakın bu işleri