dadaskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam işleme girdi mi diyor yoksa beklemede mi diyor acaba?
Ödeme falanca hesaba gönderildi diyor.

SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi