ByAsLaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Onu demesi normal yarın ödeme geçince de son ödeme 21 Kasım diyecek.
Mobilden bakınca göremedim.Benimde işleme girmiş şükür.Yarın geçer artık.

SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi