Arada bir adres satırına bakıyorum. R10 diye acaba forum.donanimhaber.com sitesine mi girdim diye, ama doğru yerdeyim.

Fakat hangi mesaja baksam buram buram ciddiyetsizlik kokuyor. Ne ara bu hale geldi burası değerli arkadaşlar?