Padre adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödemeler büyük ihtimalle haftaya kalacak. Hala bir tık yok
Hocam 26sindan sonra yatırdıklari oluyor mu hiç?
Bugün cuma olduğu için yaptırmalarıni bekliyorum belki son güne birakmazlar diye

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi