Hocam açıkçası 1 gün bile sarkma görmedim, tam 22.gün sabah hesabıma geçiyordu. İlk defa bu şekilde bir sorunla karşı karşıya kaldım. O yüzden net bir şey diyemiyorum açıkçası.
Anladım hocam, bende geçen ay ilk defa ödeme almıştım... Ayın 21inde sabah 8de yatirmislardi.
MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi