Arkadaş ne heycan yaptınız.Benim kadar adsanse banlatan oldu mu şu forumda acaba.3 günde bir yt adsanse gidiyordu geçen yıl.Kesinleşir eyvallah kesinleştikden sonra ban attığı çok oldu.Hatta ödemeye 1 gün kala toplu kıyım yaptığı oldu.Ama hiç otomatik ödeme beklemede yazıpda ban attığını görmedim.

Ödeyecektir.İnsan yapımı sonuçta daha 1,2 ay önce yeni güncelleme çıkarmış adamlar hala da uğraşıyorlar.Aksaklık oldu ki ödeme gecikti.Az sakin olun dostlar.

SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi