Piramitweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mail gelmedi hocam otomatik ödeme beklemede diyor normal bi durummu sizce
normal hocam

SM-A720F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi