• 31-10-2013, 11:03:01
    #10
    LarcancieL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmediğim için soruyorum zaten herhangi birşey iddaa etmedim zaten. Böyle sorulara böyle cevap vermen sence garip değil mi?
    Tarafsız olarak söyleyecek olursam, bu konudaki garip olan tek şey senin 2006 yılından beri ödeme aldığını iddaa etmen ve böyle garip bir soru sorman.
  • 31-10-2013, 11:03:44
    #11
    fatbotter.com
    LarcancieL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilmediğim için soruyorum zaten herhangi birşey iddaa etmedim zaten. Böyle sorulara böyle cevap vermen sence garip değil mi?
    Bence değil. Ben yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum adsense'i ama herşeyini öğrendim. 2006'dan beri kullandığına göre benden daha şey bildiğini düşünmem normal. Neyse.

    Adsense ödemeleri ay bittikten sonraki hafta içinde kesinleşir.
  • 31-10-2013, 11:09:28
    #12
    cetin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tarafsız olarak söyleyecek olursam, bu konudaki garip olan tek şey senin 2006 yılından beri ödeme aldığını iddaa etmen ve böyle garip bir soru sorman.
    Bildiklerim kadar unuttuklarımda olabilir bazı şeyleri sizin gibi 2012'de öğrenmedim buraya gelip ahkam kesmiyorum.
    TL'den sonraki değişiklikten sonrasından bahsediyorum.
    Siz geçen ay ay'ın 21'inde ödeme almadınız mı ? Ağustos ay'ı ödemesini kaçta aldınız? Diğer Ay ne zaman kesinleşti ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:09:28 -->-> Daha önceki mesaj 11:05:43 --

    lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence değil. Ben yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum adsense'i ama herşeyini öğrendim. 2006'dan beri kullandığına göre benden daha şey bildiğini düşünmem normal. Neyse.

    Adsense ödemeleri ay bittikten sonraki hafta içinde kesinleşir.
    ben herşeyini biliyorum diye bir ifade kullanmadım. 2006'dan beri kullanıyorum dedim. Şunu şöyle düşünebilirsin "herkes araba kullanıyor" Burada insanlara yardımcı olacaksan ilk önce uslubunu değiştir bence sana bir arkadaş tavsiyesi.
    İyi forumlar.
  • 31-10-2013, 11:11:49
    #13
    LarcancieL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 2006'dan beri ödeme alıyorum ya sen ?
    benden 4 sene kıdemlisin

    yanlış anlama, sormamın sebebi ben bildim bileli ödemeler ayın 7. gününe kadar (genellikle 7.gunu) kesinleşiyor ve ödemeler 24-25-26-27... şeklinde ödeniyor. Dolar iken böyleydi TL malumunuz erkene alındı.

    Şimdi 2006 da demişsin, sanırım 2006'dan beri kesinleşmiş ödeme tarihine ve ödemelerin yapıldığı tarihine bakmadin sanırım.
  • 31-10-2013, 11:12:36
    #14
    fatbotter.com
    LarcancieL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bildiklerim kadar unuttuklarımda olabilir bazı şeyleri sizin gibi 2012'de öğrenmedim buraya gelip ahkam kesmiyorum.
    TL'den sonraki değişiklikten sonrasından bahsediyorum.
    Siz geçen ay ay'ın 21'inde ödeme almadınız mı ? Ağustos ay'ı ödemesini kaçta aldınız? Diğer Ay ne zaman kesinleşti ?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:09:28 -->-> Daha önceki mesaj 11:05:43 --



    ben herşeyini biliyorum diye bir ifade kullanmadım. 2006'dan beri kullanıyorum dedim. Şunu şöyle düşünebilirsin "herkes araba kullanıyor" Burada insanlara yardımcı olacaksan ilk önce uslubunu değiştir bence sana bir arkadaş tavsiyesi.
    İyi forumlar.
    Sert çıktıysam özür dilerim. Çoğumuz geçen ay(ağustos ayında) ödemelerimizi ayın 25'inde aldık. Sadece bu ay 21'inde kesinleşti 22'sinde geldi.
  • 31-10-2013, 11:20:51
    #15
    lookout adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sert çıktıysam özür dilerim. Çoğumuz geçen ay(ağustos ayında) ödemelerimizi ayın 25'inde aldık. Sadece bu ay 21'inde kesinleşti 22'sinde geldi.
    Hocam önemli değil, benim sorma şeklimde yanlış olabilir, uzun zamandır ilk defa böyle birşey ile karşılaşıyorum.

    2007'de 23 mayısda da ödeme almışız.
  • 31-10-2013, 11:24:35
    #16
    fatbotter.com
    LarcancieL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam önemli değil, benim sorma şeklimde yanlış olabilir, uzun zamandır ilk defa böyle birşey ile karşılaşıyorum.

    2007'de 23 mayısda da ödeme almışız.
    Google size torpil geçiyor o zaman hocam
  • 31-10-2013, 13:02:09
    #17
    Arkadas bir soru sormus sorguya cekmissiniz, eski veya yeni yayinci kafasi karismis olabilir. Vereceginiz 2 kelime cevap.

    Ekim ayi kazanclari, Kasim ayinin ilk haftasi kesinlesir. Hesaplar TL'e gectigi icin ilk 3 gun icinde sanirim kesinlesecektir.

    Bol kazanclar.
  • 31-10-2013, 13:37:42
    #18
    ödeme eşiği 200 tl olarak mı devam edecek acaba?