LarcancieL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bildiklerim kadar unuttuklarımda olabilir bazı şeyleri sizin gibi 2012'de öğrenmedim buraya gelip ahkam kesmiyorum.
TL'den sonraki değişiklikten sonrasından bahsediyorum.
Siz geçen ay ay'ın 21'inde ödeme almadınız mı ? Ağustos ay'ı ödemesini kaçta aldınız? Diğer Ay ne zaman kesinleşti ?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:09:28 -->-> Daha önceki mesaj 11:05:43 --



ben herşeyini biliyorum diye bir ifade kullanmadım. 2006'dan beri kullanıyorum dedim. Şunu şöyle düşünebilirsin "herkes araba kullanıyor" Burada insanlara yardımcı olacaksan ilk önce uslubunu değiştir bence sana bir arkadaş tavsiyesi.
İyi forumlar.
Sert çıktıysam özür dilerim. Çoğumuz geçen ay(ağustos ayında) ödemelerimizi ayın 25'inde aldık. Sadece bu ay 21'inde kesinleşti 22'sinde geldi.