Bilmediğim için soruyorum zaten herhangi birşey iddaa etmedim zaten. Böyle sorulara böyle cevap vermen sence garip değil mi?
Tarafsız olarak söyleyecek olursam, bu konudaki garip olan tek şey senin 2006 yılından beri ödeme aldığını iddaa etmen ve böyle garip bir soru sorman.