Tarafsız olarak söyleyecek olursam, bu konudaki garip olan tek şey senin 2006 yılından beri ödeme aldığını iddaa etmen ve böyle garip bir soru sorman.
Bildiklerim kadar unuttuklarımda olabilir bazı şeyleri sizin gibi 2012'de öğrenmedim buraya gelip ahkam kesmiyorum.
TL'den sonraki değişiklikten sonrasından bahsediyorum.
Siz geçen ay ay'ın 21'inde ödeme almadınız mı ? Ağustos ay'ı ödemesini kaçta aldınız? Diğer Ay ne zaman kesinleşti ?
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:09:28 -->-> Daha önceki mesaj 11:05:43 --
Bence değil. Ben yaklaşık 2 yıldır kullanıyorum adsense'i ama herşeyini öğrendim. 2006'dan beri kullandığına göre benden daha şey bildiğini düşünmem normal. Neyse.
Adsense ödemeleri ay bittikten sonraki hafta içinde kesinleşir.
ben herşeyini biliyorum diye bir ifade kullanmadım. 2006'dan beri kullanıyorum dedim. Şunu şöyle düşünebilirsin "herkes araba kullanıyor" Burada insanlara yardımcı olacaksan ilk önce uslubunu değiştir bence sana bir arkadaş tavsiyesi.
İyi forumlar.