Sert çıktıysam özür dilerim. Çoğumuz geçen ay(ağustos ayında) ödemelerimizi ayın 25'inde aldık. Sadece bu ay 21'inde kesinleşti 22'sinde geldi.
Hocam önemli değil, benim sorma şeklimde yanlış olabilir, uzun zamandır ilk defa böyle birşey ile karşılaşıyorum.

2007'de 23 mayısda da ödeme almışız.